BMW M2, najljubši M Jeremyja Clarksona
Jeremy Clarkson, legendarni voditelj ikonične oddaje Top gear, ob svoji prvi vožnji z BMW M2 ni mogel skriti svojega navdušenja. M2 je takoj označil za svoj najljubši M avto bavarskega proizvajalca. Četudi je bil Clarkson očaran predvsem nad zverinsko močjo malega super avtomobila, katero je zaradi zadnjega pogona skrajno veselje (poskusiti) krotiti, pa so pri BMW z M2 stavili predvsem na njegovo obliko.
M2 je nastal pod taktirko oblikovalca Hussein Al-Attarja, ki je bil pred tem član oblikovalskih ekip Mercedesa in Audija. Al-Attar je M2 zasnoval tako, da bi le ta izgledal hkrati agresiven in eleganten. Kar mu je po mnenju mnogih, tudi Clarksona, več kot uspelo. Al-Attar je ustvaril ikonično obliko, na katero so v diviziji M še danes izjemno ponosni
Pri tem mu je bila v pomoč že tako vizualno všečna zasnova serije 2, ki je omogočala, da je M2 hitro še dodatno pridobil v širino. »Dimenzije izhodiščnega modela M235i so bile izjemne. Ko nekdo predlaga, da se tej zasnovi doda 100 milimetrov zadaj in 60 spredaj, lahko hitro ustvariš skico izjemno lepega avtomobila« je za BMW blog povedal Al-Attar.
Pri BMW-ju so želeli, da je M2 takoj prepoznan kot avto divizije M, a Hussein Al-Attar ni želel, da bi šlo zgolj za karbonsko kopijo modela M4. Zato se je lotil dela in ustvaril par detajlov, po katerih M2 še danes vidno odstopa od M4 in vseh ostalih avtomobilov M. Prednji odbijač je Al-Attar zasnoval z velikim in bolj vertikalnim dovodom zraka, za poudarjanje dodatne širine zadka pa je uporabil vertikalna odbojna stekla na zadnjem odbijaču. Tako je M2 dobil vsaj kanček vizualne vertikalnosti, kar je bilo več kot dobrodošlo, saj je M2, tako Al-Attar, »komično širok«.
Funkcionalna estetika
Seveda pa mora oblikovalska ekipa zasledovati ne zgolj estetske cilje, ampak se podrejati določenim funkcionalnim zahtevam. Tako so krilca na sprednjem odbijaču, ki vizualno jasno ločijo M2 od drugih M avtov, podrejena aerodinamičnim zahtevam in zasnovana tako, da znižujejo zračni upor prednjega dela avtomobila in ga pomagajo stabilizirati pri veliki hitrosti.
M navdušenci so hitro uvideli, da M2 nima značilnih M ogledal, saj je oblikovalska ekipa obdržala ogledala z modela M235i. Razlog je povsem preprost. Na testiranju aerodinamike so se odrezala bolje. Kar je Al-Attarju vsekakor ustrezalo, saj je želel M2 vizualno čim manj približati modelu M4.
Long Beach Blue ali črna?
M2 je v paleto BMW prinesel še nekaj takrat povsem unikatnega. Long Beach Blue odtenek modre je čez noč postal ena od poglavitnih značilnosti in tudi distinkcij BMW-ja M2. Navkljub temu, da se M2 zdi svojem glavnem oblikovalcu najlepši v črni barvi, pa hitro prizna, da se to spremeni na soncu, ko ta odtenek modre najbolj izpostavi specifično obliko modela M2.
Pri BMW-ju sicer z modelom M2 stavijo tiste, ki so nekoč že imeli ali pa si želeli imeti model M serije 1. Tega bi tudi lahko označili za njegovega predhodnika, saj je M serije 1 imel dokaj podobno širino zadka, čeprav še zdaleč ne tako agresivno, kot je Al-Attar zasnoval zadek modela M2. Oba avtomobila iščeta kupce na segmentu malih in kompaktnih športnih avtomobilov, ki so primerni za vsakodnevno uporabo, a jih lahko brez sramu pripeljete na dirkališče.
Zapeljite M2 na dirkališče
Na dirkališču lahko M2 preizkusite, četudi ga ni v vaši garaži. Racing in Italy so ena izmed vodilnih dirkaških ekip in ponudnikov avtomobilskih športov v Italiji, ki si prizadeva zagotoviti dirkalne izkušnje prav za vse v sklopu razumnega proračuna. Nudijo vam vse, od kratke testne vožnje na super avtomobilih, do celotne dirkalne izkušnje. Če imate radi adrenalin in vožnjo, ki vam požene kri po žilah je to brez dvoma popolno doživetje za vas. Preizkusite BMW M2 na dirkališču in izkusite razloge za navdušenje avtomobilskih zanesenjakov, na čelu z legendarnim Jeremyjem Clarksonom.
Kaj sledi M2? M3 in M4, seveda!
M2 je vsekakor mali estet družine M, hkrati pa tudi najmlajši brat tradicionalnega dirkača BMW M3 in predhodnik pravega dirkalnika BMW M4. Če si želite popolne dirkalne izkušnje, vas vabimo, da preizkusite tudi vožnjo z modeloma M3 ali M4.
Racing in Italy vam nudi BMW M3, ki je znan po svoji sposobnosti driftanja, kar je vsekakor še ena nepozabna priložnost za vse adrenalinske in avtomobilske navdušence. Nadaljevalni tečaj driftanja poteka na pisti v okolici Milana, kjer se nahaja dirkališki center. Začeli boste v učilnici, kjer se boste seznanili s pravili vožnje in varnosti. Sledile bodo teoretične in praktične vaje uporabe ročne zavore, oprijema na cestišču itd. Nato sledi doživetje, ki bo samo vaše, saj boste lahko sedli za volan BMW M3 ali podobnega avtomobila in preizkusili pridobljeno znanje v 3-4 urah vožnje. Na koncu dneva boste pridobili tudi certifikat za opravljen nadaljevalni tečaj driftanja.
Če ste uživali v vožnji z BMW M2, nikakor ne smete izpustiti občutkov, ki jih prinese njegov dirkalni starejši brat, M4. Tega lahko izkusite pri nas, RaceTaxi je ekipa izkušenih voznikov, ki želi vsakemu posamezniku približati hitre in ekstremne pospeške, srečo v ovinkih in vam pognati adrenalin po žilah. Ko vožnja postane filozofija je RaceTaxi ekipa prva in edina izbira, da je vožnja varna pa še vseeno dovolj nora za vas. Motorji so ogreti in pripravljeni, da vam uresničijo drzne sanje. Izberi si svoj paket in uživaj kot sovoznik. Izkušnja z BMW M4 vas bo napolnila z adrenalinom!