Za športne in adrenalinske navdušence
Verjetno je med vami precej takih, ki ste že kdaj imeli možnost preizkusiti športen serijski avto. Najbrž lahko ob takem doživetju poročate o močnih pospeških, glasnem zvoku motorja in dinamičnih voznih lastnostih, ki poskrbijo, da je vožnja po zaviti regionalni cesti pravi užitek. Ampak … Kaj pa, če vam povemo, da je vožnja serijskega športnika le “degustacija” tistih pravih občutkov za volanom? Kaj pa, če vam povemo, da vam vožnja pravega dirkalnika odpre vrata v čisto nov svet avtomobilizma? |
Vožnja dirkalnikov ni mogoča “kar tako”Pravi dirkalnik - takšen, ki ga lahko spremljamo v televizijskih prenosih svetovnih dirkaških serij - seveda nima registrskih tablic, nima obvezne opreme za vsakdanji promet in nima običajnih cestnih pnevmatik. Ko sedemo v pravi dirkalnik, nas pozdravi varnostna kletka, ki dirkača ščiti med vožnjo z vrtoglavimi hitrostmi, medtem ko se bori s tisočinkami sekunde. Armatura je slečena, dirkaški sedež pa čisto nizko pri tleh, kar vozniku omogoča, da čim bolj čuti sile in natančno upravlja dirkalnik. |
Vožnja po domači ulici, po “regionalki” ali po avtocesti od Ljubljane do Portoroža tako odpade. Pravi dirkalnik lahko preizkusimo le na posebnih, za ta namen opremljenih dirkališčih. In že sam obisk slednjega je pravo doživetje. V boksih in dirkaškem “paddocku” obiskovalca pričakajo dirkalniki različnih kategorij - od turnih avtomobilov do formul in športnih prototipov. V boksih je ogromno dogajanja. Tu je pravo mravljišče mehanikov in ostalega osebja ekip, ki hitijo pripravljati dirkalnike za vstop v dirkaški krog. V zraku je vonj po dirkaškem bencinu, zvok zmogljivih motorjev pa dviga kocine. In kaj je pri tem še najboljše? Tokrat dirkalnikov ne bomo le občudovali, pač pa bomo celo sedli za njihov volan. |
Nepozabno dirkaško izkušnjo omogoča profesionalna slovenska ekipa Lema RacingLema Racing je slovenska dirkaška ekipa, ki prihaja iz Kamnika in se že vrsto let ukvarja z organizacijo tekmovanj v različnih dirkaških serijah, obenem pa ponuja tudi možnost preizkusa svojih dirkalnikov. Dirkači zastopajo barve ekipe v tekmovanjih s formulami, turnimi avtomobili ali na rally hitrostnih preizkušnjah. V svoji floti imajo najrazličnejše dirkalnike, ki se običajno tudi menjajo. Povsem mirno lahko rečemo, da vožnja dirkalnika ni namenjena vsakomur. No, razen če imamo na voljo tako pestro bero različno zmogljivih dirkalnikov. |
Vožnja po domači ulici, po “regionalki” ali po avtocesti od Ljubljane do Portoroža tako odpade. Pravi dirkalnik lahko preizkusimo le na posebnih, za ta namen opremljenih dirkališčih. In že sam obisk slednjega je pravo doživetje. V boksih in dirkaškem “paddocku” obiskovalca pričakajo dirkalniki različnih kategorij - od turnih avtomobilov do formul in športnih prototipov. V boksih je ogromno dogajanja. Tu je pravo mravljišče mehanikov in ostalega osebja ekip, ki hitijo pripravljati dirkalnike za vstop v dirkaški krog. V zraku je vonj po dirkaškem bencinu, zvok zmogljivih motorjev pa dviga kocine. In kaj je pri tem še najboljše? Tokrat dirkalnikov ne bomo le občudovali, pač pa bomo celo sedli za njihov volan. |
Vrhunski dirkalniki ne omogočajo kompromisovZa mojstre volana pa pri ekipi Lema Racing nudijo tudi “prestop v višjo kategorijo”. Govorimo o vrhunsko zmogljivih turnih dirkalnikih razreda TCR ali GT4. Dirkalniki kot so Mercedes-Benz AMG GT, Porsche Cayman, ali Cupra Leon TCR pospešijo srčni utrip in silovito poženejo adrenalin po žilah. |
Dirkaška kulisa je naravnost fenomenalna. Močne pospeške spremlja glasno rohnenje “navitih” motorjev, ki je povsem neprimerljivo z doživetjem zvoka v serijskih športnih avtomobilih. Tu je tudi bliskovito hiter in odziven sekvenčni menjalnik, ki ga voznik upravlja v slogu Formule 1 - z ročicama ob samem volanskem obroču, kar omogoča še večjo mero koncentracije in usmerjenosti v kljubovanje fizičnim zakonom. Dirkaške pnevmatike so tako lepljive, da dirkač brez posebnih “školjkastih” sedežev in dirkaških pasov ne bi mogel ostati čvrsto v sedlu. In enako velja za dirkaške zavore, ki poskrbijo, da pred zavojem bliskovito upočasnimo, pa čeprav smo prej vozili s hitrostmi precej nad 200 kilometrov na uro. To je doživetje, ki ga kot pravi dirkaški navdušenec enostavno morate izkusiti. Preprosto težko je razumeti, kako zmogljiv in hiter je dirkalnik, če vsaj enkrat ne sedemo za njegovo krmilo. Pri ekipi Lema Racing vam tako omogočijo zaživeti delček dirkaških sanj - dirkaških sanj na pravem dirkališču, v pravi dirkaški opremi (kombinezon in čelada seveda ne smeta manjkati) in za krmilom pravega dirkalnika, kot ste ga od vedno občudovali na posterjih in televizijskih zaslonih. |